3. Mobil Bankçılıq vasitəsilə əməliyyatların aparılması və sənədlərin imzalanması
3.1. Mobil Bankçılıqda Asan İmza vasitəsilə qeydiyyatdan keçməsi halında Mobil Bankçılıqda
aşağıdakı əməliyyatlar aparıla bilər və sənədlər imzalana bilər:
3.1.1. Cari və Əmanət hesablarının açılması, buna dair müvafiq sənədlərin, o cümlədən əmanət
müqavilələrin, bank hesabları üzrə xidmət müqavilələrinin imzalanması üçün müvafiq internet
resursuna yönləndirilmə ;
3.1.2. İstifadəçinin Cari hesablarından pul vəsaitinin digər cari hesablarına köçürülməsi (o
cümlədən ödəniş kartından bank hesablarına və bank hesablarından ödəniş kartlarına);
3.1.3. İstifadəçinin Bank qarşısında olan kredit borclarının ödənilməsi;
3.1.4.Bank hesablarından çıxarışları və İstifadəçinin rekvizitlərinin Bankın qüvvədə olan tariflərinə
uyğun İstifadəçinin hesablarından akseptsiz komisyon haqqının silinməsi şərtilə, qeyd etdiyi
elektron poçt ünvanına göndərilməsi;
3.1.5. Ödəniş kartlarının sifariş edilməsi;
3.1.6. Ödəniş kartlarının risk qrupunun dəyişdirilməsi;
3.1.7.Ödəniş kartlarının bloka salınması və blokdan azad edilməsi,
3.1.9. Kreditlərin əldə edilməsi üçün müraciət edilməsi.
4. İstifadəçinin öhdəlikləri
4.1. Mobil telefon SIM-kartının və mobil cihazının itməsi, oğurlanması və digər vasitələrlə onun
sahibliyindən çıxması, üçüncü şəxslər tərəfindən qanunsuz istifadə edilməsinin qarşısının alınması
üçün bütün mümkün tədbirləri görmək;
4.2. Mobil telefon SIM-kartının və/və ya mobil cihazının itirilməsi, oğurlanması və digər vasitələrlə
onun sahibliyindən çıxması, üçüncü şəxslər tərəfindən qanunsuz istifadə edilməsi barədə məlumatı
dərhal Bankın 117 nömrəsinə zəng edərək məlumat vermək. Bu zaman Bank, məlumatın daxil
olduğu tarixdən etibarən ən geci növbəti iş günü ərzində İstifadəçinin Mobil Bankçılıqda olan
qeydiyyat yazısını bloklaşdırır.
4.3. Qaydalara və Mobil Bankçılığa Bank tərəfindən birtərəfli qaydada dəyişikliklərin edilməsi
hüququnu qəbul edir. Yenilənmiş Qaydalar Mobil Bankçılıqda yerləşdirdiyi gün İstifadəçi
tərəfindən onların qəbul edildiyi gün sayılır.
4.4. Bank, İstifadəçinin telefon kitabçasında mövcud olan mobil nömrə sahibləri barədə məlumatları
öz bazasında saxlamır və üçüncü tərəfə ötürülməməsinə zəmanət verir.
5. Mobil Bankçılıq vasitəsilə aparılmış əməliyyatlar barədə sorğu və etirazların verilməsi
qaydası
5.1. Mobil bankçılıq vasitəsilə aparılmış hər hansı əməliyyatla bağlı sorğu və etiraz Bankın 117
nömrəsinə zəng etməklə və ya mobil bankçılıq vasitəsilə verilir. Sorğu və etiraz əməliyyatın həyata
keçirildiyi gündən yalnız 14 (on dörd) iş günü ərzində verilə bilər. Bu müddət keçdikdən sonra
Banka ünvanlanmış sorğular və etirazlara baxılmır və cavablandırılmır.
5.2. Bütün sorğu və ya etirazlar verildiyi tarixdən etibarən 15 (on beş) iş günü ərzində Bank
tərəfindən cavablandırılır.
6. Sənədlərin hüquqi qüvvəsi
6.1. Bu Qaydalar istifadəçi tərəfindən Asan İmza ilə təsdiq edilir.
6.2. Mobil Bankçılıq vasitəsilə əməliyyatların aparılması zamanı təsdiqlənmiş elektron sənədlər
kağız daşıyıcıda olan İstifadəçinin şəxsi imzası ilə təsdiqlənmiş müvafiq sənədlərlə eyni hüquqi
qüvvəyə malikdir.
6.3. İstifadəçi qəbul edir ki, Asan İmza ilə təsdiq olunmuş Qaydalar, o cümlədən Bank tərəfindən
birtərəfli qaydada dəyişdirilmiş Qaydalar, Mobil bankçılıq vasitəsilə əməliyyatların aparılması
zamanı təsdiqlənmiş elektron sənədlər mübahisələrin həlli zamanı sübutdurlar.
7. Məsuliyyət
7.1. İstifadəçi Mobil Bankçılıqda qeydiyyat zamanı daxil etdiyi məlumatların tam və düzgün
olduğunu, bütün məlumatların onun özünə məxsus olduğunu təsdiq edir. Hər hansı məlumatın səhv
daxil edilməsinə və ya ona məxsus olmayan məlumatın daxil edilməsinə, bununla bağlı yarana
biləcək bütün risklərə görə məsuliyyət İstifadəçinin üzərinə düşür.
7.2. Mobil telefon SIM-kartının və/və ya mobil cihazının itirilməsi, o cümlədən oğurlanması və
digər vasitələrlə İstifadəçinin sahibliyindən çıxması, üçüncü şəxslər tərəfindən qanunsuz istifadə
edilməsi nəticəsində ona dəymiş zərərə görə Bank məsuliyyət daşımır.
7.3. Mobil Bankçılıq vasitəsilə əməliyyatların aparılması zamanı İstifadəçi tərəfindən rekvizitlərin,
məbləğlərin və ya digər məlumatın səhv daxil edilməsinə görə və bunun nəticəsində ona dəymiş
zərərə görə Bank məsuliyyət daşımır.
7.4. Mobil Bankçılıq vasitəsilə əməliyyatların aparılması və sənədlərin imzalanması zamanı yarana
biləcək bütün risklərə görə məsuliyyət İstifadəçinin üzərinə düşür.
7.5 Əgər cihaza avadanlıq istehsalçısının razılığı olmadan proqram təminatı quraşdırılması üçün
müdaxilə edilibsə, Bank təhlükəsizliyə zəmanət vermir
8. Təhlükəsiz istifadə qaydaları.
8.1.MB (Mobil Bankçılıq) ilə siz şəxsiyyətinizi təsdiq edə və sənədləri rəqəmsal imza ilə (Asan
İmza) imzalaya bilərsiniz. İdentifikasiya məlumatları və rəqəmsal imza yüksək səviyyəli
təhlükəsizlik texnologiyası və müvafiq kodlarla qorunur. Mobil telefon eyni zamanda həm Asan
İmza üçün smart kart (asan imza kartı), həm də kart oxuyucu qurğu kimi istifadə olunur. Asan İmza
(Mobile ID) elektron xidmətlər mühitinə giriş üçün təhlükəsizlik aləti hesab edilir və rəqəmsal
imzanın qoyulmasına imkan verir. Ona görə də MB-dən və “Asan İmza”-dan (Mobile ID) istifadə
edərkən sadə təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmək lazımdır:
8.2. İmzalama açarları SIM kartda yerləşdiyi üçün telefonda quraşdırılan SIM kartı və kodları,
həmçinin mobil cihazınızı kənar şəxslərə verməyin.
8.3. Asan İmza (Mobile ID) SIM kart, kodlar və mobil telefonunuz digr şəxslərin əlinə keçdiyi
zaman onlar Sizin adınızdan sövdələşmə imzalaya, həmçinin şəxsi verilənlərinizi görə bilərlər. Bu
halda onlar tərəfindən götürülən öhdəliklər Sizin üzərinizə düşəcəkdir.
8.4 MB-ə Asan imza ilə qoşulduqdan sonra sizə təqdim edilmiş ilkin kod və ya şifrələri
dəyişmək məsləhət görülür.
8.5. Kod və ya şifrələri telefondan ayrı saxlayın. Onlarıın kənar şəxslərə verilməməsi çox vacib
məsələ hesab edilir. Ona görə də bu məlumatları telefondan ayrı saxlamaq məsləhət görülür.
Məlumatları əzbərləyin və ya etibarlı yerə qeyd edin.
8.6. Kodlar üçün sadə kombinasiyalardan (0000, 1111, 1234 və s.), ad günü, ev və mənzillərin
nömrəsi və s. istifadə etməyin.
8.7. Telefonun ekranında istifadə etmək istədiyiniz xidmətin adının yazıldığından əmin olun.
8.8. Mobil telefon oğurlandığı və ya itirildiyi zaman ilk olaraq texniki dəstək xidmətlərinə
(Mobil operatorunuza və Banka) müraciət edib Sizə məxsus olan Asan İmza (Mobile ID) SIM
kartınızı bloka salınsın və MB-a girişiniz məhdudlaşdırılsın.
9. Kart sifarişi və kartın çatdırılması xidməti.
9.1. Mobil bankçılıq üzərindən ödəniş kartlarının sifariş edilməsi xidməti, yalnız, bankın müştərisi
olmuş və eyniləşdirilmiş şəxslər üçün keçərlidir.
9.2. Bunun üçün MB üzərindən müvafiq kart növü seçilməklə sifariş edilir. Sifariş edilməklə
müştəri kartın ona çatdırılması xidmətindən istifadəyə razılıq vermiş hesab olunur.
9.3. Sifariş edilmiş kart (təhvil təslim aktı və digər zəruri sənədlər Abşeron, Bakı və Sumqayıt ş.
üzrə 7 (yeddi) iş günü müddətində bank nümayəndəsi tərəfdən müştərilərə kart bağlı zərfdə olmaqla
çatdırılır.
9.4. Çatdırılmış zərfləri müştəri şəxsən özü qəbul edib açmalıdır, müştərinin şəxsiyyətini təsdiq
edən sənəd (sənədin etibarlılıq müddəti kartın alınma tarixinə qüvvədə olmalıdır) mütləq
üzərində olmalıdır. Müştəri, ona təqdim edilmiş sənədlərlə tanış olub imzalayıb bir nüsxəsini
küryerə qaytarır. Sənəd və kartın üçüncü şəxslərə verilməsi nəzərdə tutulmayıb.
9.5. Çatdırılma xidmətini sifariş etdikcə, müştəri bank nümayəndəsi ilə telefon zəngləşməsi zamanı
razılaşdırılmış vaxt aralıqda qeyd edilmiş ünvanda nümayəndəsini qəbul etmək və sənədləşməni
icra etməsinə şərait yaratmalıdır. Müştəri bu məsuliyyətini yerinə yetirməsə, bank nümayəndəsi
kartını bank filiala qaytarmalıdır və müştəri kartı əldə etmək üçün filiala yaxınlaşmalıdır. Müştəri
kartı sifariş günündən sonra bir ay götürməsə kart və kart hesabı bağlanır.
9.6. Müştəri sənədləri imzalayıb kuryerə təqdim etməklə, təhvil təslim aktını imzalamaqla ona
göstərilmiş kart sifarişi, kartın çatdırılması xidməti qəbul etmiş hesab edilir və sonradan bu barədə
banka və bu xidmətə qarşı heç bir irad və ya tələb, pretenziya verə bilməz.
10. Digər müddəalar
10.1. Bu Qaydalar üzrə öhdəliklərin yerinə yetirilməməsi və ya lazımınca yerinə yetirilməməsi üçün
Mobil bankçılıq sistemində aparılan əməliyyatlar üzrə ödəniş Bankın Tariflərinə uyğun olaraq
tutulur. Tariflər Bankın rəsmi saytında yerləşdirilir və İstifadəçi sayta mütəmadi daxil olaraq onlarla
tanış olmağı öhdəsinə götürür. Bank Birtərəfli qaydada mövcud Tariflərdə və aparılan
əməliyyatların qaydalarında dəyişiklik etmək hüququna malikdir.
10.2. Bu Qaydalar İstifadəçinin şəxsi imzası ilə təsdiq edilmiş kağız sənədlər ilə bərabər hüquqi
qüvvəyə malikdir.
10.3. Mobil bankçılıq vasitəsi ilə İstifadəçi tərəfindən aparılan əməliyyatlar üçün Banka göndərilən
elektron sifariş və tapşırıqlar, Bank tərəfindən İstifadəçi hesablarında əməliyyatların aparılması
üçün əsasdır.
10.4. Bu Qaydalar və mobil bankçılıq vasitəsilə təsdiq edilmiş sənədlər mübahisələrin həlli zamanı
sübut kimi qəbul edilir.